مایلی کهن:فوتبال را به جنگ تبدیل کردیم/مهابادی:می توانستیم ملوان را شکست دهیم

دو مربی تیم های آلومینیوم و ملوان پس از پایان بازی در سالن کنفرانس حاضر شدند و در خصوص بازی صحبت کردند.

مایلی کهن: فوتبال را به جنگ تبدیل کردیم/ مهابادی: می توانستیم به ملوان نبازیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران، داود مهابادی پس از شکست یک بر صفر مقابل ملوان در نشست خبری گفت: بازی پرفشاری برای هر دو تیم بود. نیمه اول هر دو تیم بازی پایاپایی انجام دادند اما معتقدم در نیمه دوم تیم ما موقعیت‌های بهتری داشت. به تیر دروازه هم زدیم، ملوان در این نیمه موقعیت آنچنانی نداشت اما به هر حال آنها پیروز شدند. این برد را به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. هرچند می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم.

وی افزود: تلاش می کنیم تا در هفته های آتی با برنامه های جدید امتیازات لازم را بدست آوریم و با هماهنگی بیشتری در میدان حاضر شویم.

مایلی کهن: فوتبال را به جنگ تبدیل کردیم

محمد مایلی کهن گفت: می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم و خدارا شکر بازیکنان با تمام توانشان در زمین حاضر شدند و توانستیم سه امتیاز بگیریم و بازی های دور برگشت برایمان خیلی حساس و مهم است.

وی افزود:ما فوتبال را به جنگ تبدیل کرده‌ایم. همه چیز را از دریچه جنگ می‌بینیم و از هیچ چیز لذت نمی‌بریم نه از بازی زیبا نه از برد، از اهانت به داور کلی لذت می‌بریم. از اینکه خانواده یک انسان را مقابل چشمانش با رکیک‌ترین جملات فحش بدهیم لذت می‌بریم و امیدوارم دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار