3 معدن رودخانه ای در رودبار تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان،  رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان  رودبار گفت : در  پایش به عمل آمده از معادن شن و ماسه رودخانه ای در رودبار 3 معدن رودخانه ای که تلاش در دیواره سازی و انحراف مسیر رودخانه برای عملیات برداشت شن و ماسه داشتند ، منع فعالیت شدند.

 آژ افزود : با توجه به آب شدن برفهای باریده شده و نزولات جوی روزهای اخیر که باعث بالا آمدن سطح آب رودخانه سفیدرود شده، تعداد سه معدن شن و ماسه رودخانه ای که از مراجع ذی صلاح مجوز برداشت موقت  داشتند ، در تلاش برای دیواره سازی و انحراف مسیر آب برای  عملیات برداشت بودند که با ورود ماموران یگان حفاظت محیط زیست رودبار دیواره های فوق تخریب واز ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا همه عملیات برداشت تعطیل شده و  ماشین آلات به بیرون هدایت شد افزود: به بهره برداران اخطار داده شد تا کاهش سطح آب رودخانه از هر گونه فعالیت خودداری کنند.

وی تصریح کرد : با توجه به فرا رسیدن فصل زاد آوری آبزیان همه برداشتهای رودخانه ای تا 15 اسفند ماه به پایان خواهد  رسید که این مورد به تمامی بهر ه برداران موقت شن و ماسه  رودخانه ای اعلام شد.
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.