هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: قرار بود مسئولان باشگاه نفت تا پایان بهمن 20 درصد مبلغ قراداد ما را پرداخت کنند اما با وجود گذشت 6 روز از این تاریخ حتی یک ریال هم نگرفتیم.

آرش رضاوندرضاوند: 6 روز از اسفند ماه گذشت، یک ریال هم از باشگاه نفت نگرفتیم خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد اعتصاب بازیکنان تیم نفت تهران و تمرین نکردن آن ها اظهار داشت: امروز هم به محل تمرین نفت آمدیم اما به دلیل اعتراض به وضعیت موجود حاضر به تمرین نمی شویم چراکه مسئولان باشگاه باید به قول های خود رسیدگی کنند و طبق وعده هایی که داده اند مطالبات ما را پرداخت کنند.

وی افزود: با توجه به نتایج خوب تیم نفت در لیگ برتر و جام حذفی، اگر مشکل مالی نداشتیم بدون هیچ دغدغه ای تمرینات خود را برای دیدار حساس با پرسپولیس پیگیری می کردیم. بازیکنان نفت برای نتیجه گیری این تیم تمام تلاش خود را به کار گرفته اند اما مسئولان باشگاه هم باید به فکر باشند و اجازه ندهند به این روند خوب آسیب برسد.

رضاوند تصریح کرد: درآستانه عید نوروز قرار داریم و تداوم این مشکلات برای ما سخت است. تاکنون 41 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده ایم و قرار بود تا پایان بهمن 20 درصد دیگر هم به حسابمان واریز شود اما با گذشت 6 روز از این تاریخ، یک ریال هم نگرفته ایم. 

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به ورزشگاه ساصد آمده ایم و منتظر هستیم تا حسین شهریاری سرپرست باشگاه با حضور در محل تمرین، تکلیف ما را مشخص کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.