مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام گفت :با حضور بخشدار مرکزی این شهرستان 7 دستگاه تراکتور به مددجویان تحت حمایت واگذاری شد

واگذاری 7دستگاه تراکتور به مددجویان تربت جامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،شیرمحمد شاکربرآبادی با بیان اینکه توزیع این تراکتورها در جهت توسعه فرصت های شغلی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد انجام گردیده گفت: بنا برتوافق این تراکتورها با ده درصد تخفیف در قیمت اصلی و مابقی نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه در اختیار خانوارهای تحت حمایت قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: تسهیلاتی که دراختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد از محل اعتبارات بانکی و کمیته امداد تامین شده و مددجویان تسهیلات قرض الحسنه را در اقساط بلند مدت بازپرداخت می‌کنند.
شاکربرآبادی با بیان اینکه تراکتورها در سه مدل مختلف و با قیمت های متفاوت توزیع می شوند اظهارکرد: به طور میانگین ارزش هر دستگاه تراکتوری که به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد واگذار می‌شود 470 میلیون ریال است.
مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام ، پایدارسازی طرح‌های اشتغال روستایی، توسعه و رونق بخشی به طرح‌های کشاورزی مددجویان ساکن روستا‌ها و همچنین اسکان خانوار‌ها در روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها را از اهداف اصلی واگذاری تراکتورها عنوان کرد.
وی هدف ذاتی این نهاد را توانمند سازی خانواده های تحت پوشش دانست و افزود: اجرای طرح های اشتغال مانند واگذاری این تراکتورها می تواند نقش موثری در خود کفایی و استقلال مادی خانواده ها داشته باشد.
انتهای پیام// س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.