حاشیه نگاری سومین برد پیاپی پرسپولیس گناوه

تیم فوتبال پرسپولیس گناوه موفق شد با یک پیروزی شیرین دیگر اینبار در مقابل شهرداری فیروزآباد به روند خوب خود ادامه و خود را در صف مدعیان صعود به لیگ دسته دوم قرار دهد .

حاشیه نگاری سومین برد پیاپی پرسپولیس گناوهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، قبل از آغاز بازی نادر جعفری به همراه دستیارانش به رسم همیشگی سمت نیمکت شهرداری فیروزآباد رفتند.

علی عبیداوی بازیکن شهرداری فیروزآباد که سابقه بازی در پرسپولیس گناوه را در کارنامه دارد به سمت نیمکت پرسپولیس و نادرجعفری رفت و کسب اجازه کرد. بازی راس ساعت 14 آغاز شد. با توجه به نتایج خوب پرسپولیس در دو هفته گذشته در این دیدار شاهد حضور پر رنگ هواداران گناوه ای بودیم که مطمعنا نادر جعفری و شاگردانش بتوانند این روند خوب را ادامه دهند در بازی های آینده در استادیوم شهید سراجی جای برای نشستن نخواهد بود.
 
دقیقه 10 بازی حاج آقا خدری نماینده محترم و محبوب استان در مجلس شورای اسلامی وارد استادیوم شد که بشدت مورد تشویق حاضران در ورزشگاه قرار گرفت.

فوق واکنش داود هوایی گلر جوان و جسور پرسپولیس در دقیقه 12 یک موقعیت صددرصد گلزنی رو از تیم مهمان گرفت تا بشدت مورد تشویق هواداران قرار بگیرد. دقیقه 36 و یک پاس عمقی دقیق ،  رشید دریس مهاجم سرعتی و زیر نقش پرسپولیس رو در موقعیتی تک به تک قرار داد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه حریف بچسباند تا استادیوم پیرگناوه غرق در شادی شود. نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر بسود پرسپولیس به پایان رسید.

در نیمه دوم را سرخ پوشان با تفکر حفظ نتیجه و نگاه ویژه به ضدحملات آغاز کردند که علی رغم کسب موقعیت های مناسب در زدن ضربات آخر بی دقت بودند.

دقیقه 72 بر روی یک ارسال تیم مهمان موفق شد گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کند که البته این صحنه مشکوک به خطای مهاجم بر روی مدافع پرسپولیس بود. دقیقه 83  شوت محکم عباس مقدم کیا را گلر حریف به طور ناقص دفع کرد که ستار خدری از راه رسید و در حالی که می خواست توپ را وارد دروازه کند توسط مدافع حریف سرنگون شد که کمک داور دوم با زدن پرچم نقطه پنالتی را نشان داد.

مسعود آرمون که در دقیقه 55 به جایی سید یامین موسوی وارد میدان شده بود ضربه پنالتی را در جهت مخالف گلر وارد دروازه نماینده فیروزآباد کرد تا باری دیگر موج شادی و هیجان در استادیوم برپا شود. رشید دریس مهاجم ریز نقش و سرعتی پرسپولیس که در بین هواداران هم محبوبیت خاصی دارد در دقایق پایانی توسط مدافع حریف به شکل کاملا عمدی سرنگون شد که بلافاصله بعد از پایان بازی راهی بیمارستان شد.

در نهایت این دیدار سخت و نفسگیر با نتیجه 2 بر 1 به سود نماینده گناوه به پایان رسید. هواداران با شعار " فرشید تیمتو بردار و بیار " از فرشید خضری کاپیتان جوان پرسپولیس خواستند تا بازیکنان را مقابل آنها ببرد.
 
انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.