مسئول هیئت بدن‌سازی گناوه از فعالیت 1000 ورزشکار زن و مرد در رشته بدن‌سازی زیر پوشش 10 باشگاه بخش خصوصی خبر داد.

فعالیت 1000 ورزشکار در رشته بدن‌سازی در گناوه
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود محمدی روز چهارشنبه در آیین افتتاح یک باشگاه بدن‌سازی در گناوه با بیان اینکه موضوع اضافه وزن به مشکل و خطری جدی برای سلامت افراد تبدیل شده و راه‌اندازی چنین مراکزی می تواند در پیشگیری از شیوع بیماری‌ها از جمله قلبی و عروقی و شادابی و نشاط مردم اثر فراوانی برجای گذارد، اظهار داشت: این باشگاه به عنوان دهمین باشگاه بدن‌سازی با 600 متر مربع فضا، مجهز به دستگاه‌های استاندارد بدن‌سازی و تناسب اندام است که امیدواریم ورزشکاران نهایت استفاده را از آن ببرند.

وی با اشاره به اینکه ورزش بدن‌سازی بعد از فوتبال پرطرفدارترین ورزش در کشور است، گفت: از بدو تاسیس باشگاه‌های رشته بدن‌سازی در این شهر، ورزشکاران زیادی به این رشته گرایش پیدا کرده و به مقام‌های خوبی در سطح آسیا و کشور نایل شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه با تاکید بر اینکه این اداره آماده هرگونه همکاری با متقاضیان است، گفت: ورود بخش خصوصی به جرگه ورزش نقش اثرگذاری در افزایش سرانه فضای ورزشی این شهرستان خواهد داشت.

رحمان عمادی افزود: امیدواریم با راه‌اندازی این باشگاه، مردم این شهرستان استفاده مطلوبی از فضاهای ایجادشده برای حفظ سلامتی خود ببرند.

مسئول این باشگاه بدن‌سازی گفت: این باشگاه دو منظوره ویژه بانوان و مردان در زمینه بدن‌سازی، کار با دستگاه، ایروبیک و آمادگی جسمانی فعالیت می‌کند.

جعفر بهرسی با اشاره به هزینه 5 میلیارد ریالی راه‌اندازی این باشگاه، افزود: از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار است که حمایت و پشتیبانی لازم را به ویژه در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی داشته باشند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.