اولین اردوی "مادر و کودک" با محوریت بازی، پنجم اسفندماه از سوی جزیره بازی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سرپرست جزیره بازی با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه بازی زبان گفتگو با کودک است جزیره بازی اولین اردوی "مادر و کودک" را ویژه شهروندان مادر و کودک طراحی کرده که گل بازی، نقاشی، کاردستی، ماسه بازی و انواع بازی ها از جمله بخش های این برنامه است.

امینه جلالی اظهار داشت: مادران به همراه کودکان خود در رده سنی 5 تا 12سال می توانند در اولین اردوی "مادر و کودک" که از سوی جزیره بازی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده شرکت کنند.

وی افزود: این برنامه با هدف ایجاد ساعاتی خوش و مفید و برقراری تعامل بیشتر مادر و کودک و همچنین الگوسازی و آموزش بازی های موثر ویژه این رده سنی به مادران، روز پنجشنبه 5 اسفندماه از ساعت 9 تا 12 ظهر در محل جزیره بازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: هماهنگی چشم و دست، آشنایی با رنگ ها، افزایش حس خلاقیت در کودکان، به کارگیری حواس پنجگانه، از بین بردن وسواس، حس آرامش و نشاط در کودک و ... از جمله اهداف بخش های مختلف این برنامه می باشد.
جلالی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می توانند با شماره 36619040 تماس گرفته و یا به محل جزیره بازی واقع در پل فردوسی مراجعه کنند .




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.