معاون حمایت و سلامت کمیته امداد گفت: سیل اخیر 43 میلیارد تومان به شهرستان‌های استان کرمان خسارت وارد کرده است.

خسارت سیل به منازل مددجویان کمیته امداد به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ناصر شیبانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان با اشاره به بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در استان کرمان گفت: امدادگران این نهاد با حضور در محل‌های وقوع حادثه به مددجویان خدمات رسانی کرده‌اند.

وی افزود: به همین منظور هزار و ۶۰۰ فقره وسایل گرمایشی به ارزش ۱۹۲ میلیون تومان خریداری و بین مددجویان آسیب دیده توزیع شده  همچنین ۵۵ میلیون تومان نیز در زمینه خرید نایلون و توزیع بین مددجویان آسیب دیده از سیل هزینه شده است.

شیبانی با اشاره به اینکه 2 هزار و ۲۵۰ واحد مسکن مددجویان استان بر اثر بارندگی و جاری شدن سیل هفته گذشته خسارت دیده است، خاطر نشان کرد: اقدامات اولیه برای کمک‌رسانی به این خانواده‌ها آغاز شده و با توجه به اینکه منازل تمامی مددجویان کمیته امداد بیمه هستند، به دنبال این هستیم خسارات وارد شده ناشی از سیل با کمک بیمه به مددجویان پرداخت شود.

وی تصریح کرد: استحکام ضعیف منازل مددجویان و قرار گرفتن آنان در محل‌های آسیب پذیر شهر باعث شده به منازل مسکونی خانوارهای تحت حمایت خسارات زیادی وارد شود که بیشتر آنها نیاز به  مرمت و بهسازی کلی دارند.

شیبانی در ارتباط با میزان خسارت وارد شده در پی سیل اخیر به شهرستان‌های استان اظهارداشت: بارندگی و سیل اخیر به شهرستان های بافت، بردسیر، سیرجان، شهربابک، کهنوج، رابر، راین، ریگان، عنبرآباد، ارزوییه، فاریاب و فهرج ۴۳ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.