بارش باران و برف چند روز گذشته که منجر به لغو ویا تاخیر در پروزاهای فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد شد، مدیر فرودگاه های خراسان رضوی را به دادسرا کشاند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاضی حیدری معاون دادستان مشهد گفت:به منظور پاسخگویی در مورد وقوع برخی حوادث در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مدیر فرودگاه های خراسان رضوی به دادسرا احضار شده است.

وی گفت: این فرد امروز در دادستانی حضور می‎یابد تا درباره تاخیر‌های زیاد پرواز ها، سرگردانی مسافران در فرودگاه و همچنین ارائه نشدن خدمات قانونی به مردم، پاسخگو باشد.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: همچنین پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شده که روند خود را طی خواهد کرد.

این اظهارات معاون دادستان مشهد در حالی است که قاسم زاده مدیر فرودگاههای خراسان رضوی دیروز در نشت خبری اعلام کرده بود در این مدت حدود376 پروازانجام و 54000 مسافر طی 3 روز گذشته و در فرودگاه مشهد جابجا شده اند.

وی گفت: در این مدت قبل از آغاز بارش برف و همچنین در زمان اوج شدت بارش کلیه ی پرسنل مجرب و آموزش دیده و مسئولان فرودگاه مشهددر حال آماده باش بودند.

قاسم زاده معتقده است تا آخرین لحظه که دید کافی برای نشست و برخاست هواپیما مهیا بود، با عملکرد مثبت و تلاش مسئولین و کارکنان خدوم فرودگاه مشهد، با ارائه خدمات و تسهیلات و یخ زدائی باند پرواز هاانجام شده است

انتهای پیام//ف. ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.