یزد؛

کشف نخ پلی استر قاچاق با ارزش ریالی بیش از یک میلیارد

نخ پلی استر قاچاق با ارزش بیش از یک میلیارددر یزد کشف شد.

  سیدغریب بیژن نیا مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جزئیات پرونده قاچاق نخ توسط یک شرکت تولیدی نخ در منطقه ویژه اقتصادی یزد را اعلام کرد.

بیژن نیا  با اعلام گزارش گمرک استان مبنی بر قاچاق نخ پلی استر توسط شرکتی  با ارزش ریالی یک میلیارد و 783 میلیون و 201 هزار و 447 ریال ، پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یزد ارجاع گردید.

وی افزود: با ارجاع پرونده یک شرکت تولیدی نخ مبنی بر تولیدات نخ پلی استر قاچاق ، پس از بررسی پرونده و انجام مراحل دادرسی ، تخلف محرز و مدیرعامل شرکت یادشده به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 7 میلیارد و 132 میلیون و 805 هزار و 788 ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

  بیژن نیا گفت: پس از اعتراض و تجدید نظرخواهی در شعبه عالی تجدید نظر سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تأئید دادنامه بدوی باتوجه به اختیارات حاصله قانونی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت معادل دوبرابر ارزش کالا به مبلغ سه میلیارد و 566 میلیون و 402 هزار و 894 ریال جزای نقدی تقلیل که با رعایت تبصره 3 ماده 529 قانون آئین دادرسی کیفری مبلغ دو میلیارد و 853 میلیون و 122 هزار و 315 ریال جریمه نقدی نامبرده وصول و اجرایی گردید.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار