کرمانشاه؛

وجود 30 قالیشویی مجاز در کرمانشاه

30 قالیشویی مجاز در شهر کرمانشاه داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رئیس اتحادیه قالیشویان کرمانشاه از رشد حدود 20 درصد تعرفه قالیشویی‌ها نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: 30 قالیشویی مجاز در شهر کرمانشاه داریم.

محمود فیضی گفت:هم اکنون قیمت شست و شوی هر متر فرش ماشینی 1700 تومان، هر متر فرش دستباف 3000 تومان و هر متر موکت 750 تومان و تعرفه شستن هر پتو یک نفره 4000 تومان و پتوی دو نفره 4500 تومان است بابت خاک گیری هر متر فرش دستباف 650 تومان و هر متر فرش ماشینی نیز 450 تومان اخذ می‌شود.

رئیس اتحادیه قالیشویان کرمانشاه شرایط حمل و نقل فرش و هزینه آن را نیز بر اساس توافق بین مشتری و قالیشویی دانست و عنوان کرد: در تلاشیم سال آینده برای حمل و نقل نیز تعرفه مشخص در نظر بگیریم.

فیضی در ادامه از فعالیت 30 قالیشویی مجاز در شهر کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: 10 قالیشویی نیز در مرحله اخذ مجوز هستند.

وی از مردم خواست شست و شوی فرش و قالی خود را فقط به مراکز معتبر بسپارند و از داشتن جواز کسب قالیشویی مطمئن شوند.هرگونه خسارتی که به فرش وارد شود در قالیشویی‌های بدون مجوز قابل پیگیری نیست.

فیضی در خصوص خسارت وارد شده به فرش در قالیشویی‌های مجاز نیز خاطرنشان کرد: هرگونه خسارت به فرش کارشناسی می‌شود که مشخص شود مسئولیت برعهده قالیشویی بوده یا نه که اگر اثبات شود، قالیشویی موظف به جبران خسارت خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه شست و شوی فرش در قالیشویی‌ها از نظر اقتصادی به صرفه است، افزود: به علاوه این قالیشویی‌ها در شست و شوی تخصصی فرش وارد هستند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار