فرماندار جوانرود گفت: از زمان شروع طرح تحول نظام سلامت تاکنون 86 میلیارد ریال صرف اجرای پروژه های عمرانی و خرید تجهیزات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارا جوان از کرمانشاه ؛ فرماندار جوانرود گفت: از زمان شروع طرح تحول نظام سلامت تاکنون 86 میلیارد ریال صرف اجرای پروژه های عمرانی و خرید تجهیزات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان شده است.

آرش لهونی خرید دستگاه سی تی اسکن، احداث کلینیک تخصصی، توسعه بلوک زایمانی و رادیولوژی دیجیتال را از جمله کارهایی عنوان کرد که در این مدت انجام شده است گفت:افزایش چشمگیر پزشکان و نیروی متخصص نیز از اقدامات دیگر است.

حسین محمدی رییس شبکه بهداشت و درمان جوانرود با بیان اینکه 168 نفر پزشک و نیروی متخصص در حوزه های مختلف درمان و 20 نفر نیز در حوزه بهداشت جذب شده است گفت:طرح های دیگری با 150 میلیارد ریال در حوزه بهداشت شهرستان جوانرود جذب شده است.

جوانرود به عنوان قطب درمان اورامانات است، در بیمارستان این شهرستان روزانه یک هزار نفر و در ماه نیز 17 هزار نفر در درمانگاه تخصصی آن ویزیت می شوند.بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود با 86 تخت فعال 24 متخصص دارد.

شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.