فرماندهی انتظامی شهرستان تنگستان اعلام کرد: ماموران در یک هفته گذشته 2 میلیارد و 480 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان تنگستان کشف کردند.

کشف 2 میلیارد و 480 میلیون ریال کالای قاچاق
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه ماموران این فرماندهی در یک هفته گذشته 2 میلیارد و 480 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف کردند، اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته برای کشف کالاها در اجرای مصوبات قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تدابیر فرماندهی انتظامی استان در برخورد قاطع با جرائم سازمان یافته است.

سرهنگ جوشن سهرابی با بیان اینکه قاچاق کالا با استفاده از خودروهای شوتی در حجم گسترده و به صورت باندی و سازمان یافته در حال انجام بود، افزود: از این رو مبارزه با پدیده شوم قاچاق در دستور کار قرار گرفت و در این ارتباط با بکارگیری 15 تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی و سایر یگان‌‌های انتظامی، طرح مبارزه با باندهای قاچاق کالا و توقیف خودروهای سواری ویژه حمل کالای قاچاق در یک هفته گذشته اجرا شد.

وی بیان کرد: ماموران پلیس با استقرار ایستگاه بازرسی موقت در راههای ارتباطی و استفاده از وسایل بازدارنده و رعایت جوانب احتیاط 38 دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق شامل پارچه، برنج، لوازم ارایشی، نوشیدنی بادام زمبنی فاقد مدارک گمرکی را توقیف و اعمال قانون کردند.

سهرابی ادامه داد: تا رسیدن به شرایط مطلوب این طرح حداقل سه مرحله در طول هفته با جدیت بیشتر در محورهای مختلف شهرستان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: 30 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در 72 ساعت گذشته دردشتستان توقیف شد.

سهرابی با تاکید بر اینکه برای برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق و در اجرای تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان بوشهر مبنی بر توقیف خودروهای شوتی قاچاق، این فرماندهی نیز با بهره گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم را بر ای کنترل راههای ارتباطی و توقیف این خودروها در دستور کار قرار داده است، گفت:  با تلاشهای صورت گرفته و استقرار ایستگاههای سیار پلیس و گشت زنی عوامل انتظامی در محورهای خروجی شهرستان دشتستان در سه روز کاری در هفته گذشته 30دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف شدند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.