دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: کار پیشران هسته ای با جدیت ادامه دارد و دوستانمان با تلاش آنچه را که خواسته نظام و کشور است را دنبال می کنند.

"علی اصغر زارعان" دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت و گو با  خبرنگار سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین دستاوردهای صنعت هسته ای در بخش پیشران هسته‌ای عنوان داشت: بحث IR-8  که شاهد گاز دهی آن بودیم با تلاش، کار و تحقیق و توسعه حاصل شد.   

وی ادامه داد: در عرصه های دیگر هم این فرایند ادامه دارد که نمونه های آن را روز 20 فروردین به اطلاع عموم خواهیم رساند. نه فقط در عرصه غنی سازی بلکه در تولید رادیو داروها ، استاندارد سازی تولید رادیو دارو مانند "اف-تی جی" و همچنین پروژه هایی را در قزوین، کرج، فوردو و اراک خواهیم داشت. 

دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به دستاوردهای بسیار خوب سازمان انرژی اتمی افزود: دستاوردهای تاثیر گذارمان با کار و تحقیق میسر شده و این ها خروجی همان تحقیق و اقدامات پژوهشی است که همکاران ما در صنعت هسته ای انجام داده اند. 

زارعان در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پیشران هسته ای گفت: گزارشی را که رئیس جمهور برای سه ماه آینده خواسته بودند آماده است تا برای پیگیری پیشران هسته‌ای بتوانیم گام برداریم. 

دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: کار پیشران هسته ای با جدیت ادامه دارد و دوستانمان با تلاش آنچه را که خواسته نظام و کشور است را دنبال می کنند. امیدواریم بتوانیم در این عرصه بدرخشیم و کارهای خوبی را انجام دهیم. 


انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار