مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی با حضور قصه گویان ۷ استان کشور آذرماه در شهر ساری برگزار می‌شود.

مازندران آذرماه میزبان قصه گو‌های ۷ استان کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یزدان شناس مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: ۳۳ اثر را برای شرکت در مرحله استانی برگزیده شدند که از این میان ۲۱ اثر مربوط به زنان و مردان، ۹ اثر در بخش دختران و پسران ۱۴ تا ۱۸ سال و ۳ اثر در بخش پدر بزرگ و مادربزرگ‎ است.

وی افزود: قصه‎گوی‌های منتخب روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ مهرماه در سالن پیامبر اعظم شهرستان نور با هم به رقابت بپردازند تا در نهایت ۵ اثر در بخش زنان و مردان برای رقابت در مرحله منطقه‌ای و در دو بخش دیگر نیز هر کدام ۳ اثر مستقیماً به دبیرخانه کشوری قصه‌گویی معرفی شوند.

یزدان شناس گفت: مازندران روز‌های ۳ و ۴ آذرماه امسال با حضور ۷ استان تهران، البرز، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و رضوی میزبان مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی در شهر ساری خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران نیز با بیان اینکه همزمان با هفته کودک دومین سینمای ساری امروز بهره برداری شد، گفت: از امروز، همه روزه ساعت ۱۴ تا ۲۲ در چهار سانس فیلم‌های روز ایران در این سینما اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه این سینما در نتیجه پیگیری با موسسه سینما شهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شد، افزود: فرمت پخش فیلم‌های سینمایی در دومین سینمای مرکز مازندران دی سی پی است و برای تهیه سرور و امکانات حرفه‌ای آن ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شد.

یزدان شناس گفت: ظرفیت این سینما ۲۰۰ نفر است و علاوه بر اکران‌های عمومی، صبح‌ها فیلم‌های ویژه کودکان و نوجوانان در آن نمایش داده می‌شود.
وی افزود: دومین سینمای ساری در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در خیابان شهبند جنب پارک کوشا سنگ ساری واقع است.
انتهای پیام/آ

مازندران آذرماه امسال میزبان ۷ قصه گوی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار