اجرای طرح کشوری توزیع یک وعده غذای گرم در بین مهدهای کودک سراسر کشور با حضور دکتر نفریه مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، دکتر قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، فرماندار سرپل ذهاب و جمعی دیگر از کارشناسان کشوری و استانی همزمان با افتتاح مهدکودک "آوای زندگی" در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب کلید خورد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دکتر محمدنفریه مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در مراسم آغاز طرح توزیع غذای گرم در بین مهدهای کودک، اظهار داشت: امسال سهمیه توزیع غذای گرم در بین مهدهای کودک استان کرمانشاه بیش از 7 هزار 800 وعده است.

وی گفت: با تدابیر اندیشیده شده از سوی سازمان بهزیستی و سهمیه در نظر گرفته شده تمام مهدها کودک روستایی، حاشیه ای و مهدهای کودک شهرستان های زلزله زده به صورت رایگان از طرح یک وعده غذای گرم برخوردار خواهند بود.

به گفته مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، اجرای طرح یک وعده غذای گرم از امروز آغاز شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

این مسئول همچنین با اشاره به آغاز ساخت و بازسازی تعداد 10 مهد کودک تخریب شده در مناطق زلزله زده استان، افزود: ساخت این مهدها با پیشرفت خوبی همراه بوده و سازمان بهزیستی این آمادگی را دارد با کمک خیرین برای ساخت مهدکودک های بیشتر اقدام کند .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز طرح توزیع غذای گرم در بین مهدهای کودک سرپل ذهاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.