مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل گفت: حدود 2 هزار تاکسی گردشی و خطی در سطح شهر به صورت فعال کار جابجایی مسافران را انجام می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، رحیم سعیدی افزود: سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل طی روزهای گذشته به صورت ویژه و با بسیج کردن پرسنل سازمان در امر کنترل تاکسی‌ها اقدام می‌کند.

وی گفت: حدود 2 هزار تاکسی گردشی و خطی در سطح شهر به صورت فعال کار جابجایی مسافر را انجام می‌دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل ادامه داد: برای خدمات‌رسانی بهتر تاکسی‌های موجود شهری توسط گشت‌های نظارتی سازمان تاکسیرانی اردبیل مورد بررسی قرار می‌گیرند.

سعیدی در مورد خدمات‌رسانی تاکسیرانی شهرداری اردبیل در ایام برفی گفت: با تاکسی‌هایی که در طول روزهای برفی کار خدمات‌رسانی را انجام ندهند از طرف سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل برخوردهای جدی انجام خواهد گرفت.

وی مورد افزایش کرایه تاکسی‌های درون‌شهری در برخی روزها با شرایط نامساعد جوی نیز بیان کرد: چنانچه شکایتی از طرف همشهریان مبنی بر اخذ کرایه اضافی توسط تاکسیرانان گزارشی دریافت شود سازمان تاکسیرانی برخورد انضباطی را با رانندگان متخلف انجام خواهد داد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل عنوان کرد: گشت‌های نظارتی سازمان تاکسیرانی اردبیل همه روزه در سطح خیابان‌های شهر وظیفه نظارتی را انجام می‌دهند تا تخلفی از سوی رانندگان تاکسی انجام نشود.

سعیدی یادآور شد: با توجه به اینکه از تاکسی‌های ون در اردبیل استقبال آنچنانی انجام نمی‌گیرد در روزهای برفی سال، سازمان تاکسیرانی شهرداری برای ایاب و ذهاب شهروندان این ون‌های موجود را در چهارراه‌های شهر مستقر می‌کنند تا کار خدمات‌رسانی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی گفت: از همشهریان درخواست داریم اگر تخلفی از سوی تاکسیرانان انجام شود برای خدمات‌رسانی بهتر این تخلفات را به سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.