پروژه گازرسانی 15 روستای شهرستان کوثر به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مشاور مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: پروژه گازرسانی روستاهای سولگل، قوزلو، زرج آباد، قالن قیه، گیلاندوز، عظیم آباد، احمدآباد، رستم آباد، دولت آباد، بورستان، زاویه زرج آباد، شرج آباد، ناوند، ابلی علیا و سفلی در شهرستان کوثر مورد بهره برداری قرار گرفت .

یدالله عبداللهی افزود: تمرکز ما بر توسعه گازرسانی در روستاها و مناطق محروم استان اردبیل می باشد بطوریکه در دولت تدبیر و امید نیز سرمایه گذاری های خوبی در این حوزه انجام گردیده است.

وی ادامه داد: برای گازرسانی به 15 روستای شهرستان کوثر با اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال هزینه شده که بیش از 800 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .

عبداللهی با بیان اینکه تمام 26 شهر استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند بیان کرد: در مجموع 870 روستای استان اردبیل نیز تاکنون از این نعمت الهی بهره مند می باشند.

وی افزود: در شهرستان کوثر به میمنت ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح 15 پروژه گازرسانی به روستاها هستیم که این پروژه ها در 2 سال اخیر اجرایی و عملیاتی شده تا ساکنان این روستاها از نعمت گاز بهره مند شوند.

نماینده محترم مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات بی وقفه شرکت گاز استان اردبیل در گازرسانی به روستاها اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و تلاش و مجاهدت مهندسان متخصصان و کارشناسان شرکت گاز استان اردبیل امروز در دورافتاده ترین و سردسیرترین منطقه جنوب این استان شاهد افتتاح عملیات گازرسانی به شریف ترین ساکنان روستاها هستیم.

بشیر خالقی ادامه داد: امیدواریم در برنامه ششم توسعه با تزریق منابع اعتباری مناسب شاهد تکمیل فرآیند پیچیده و دشوار گازرسانی به روستاها در کشور باشیم که البته این کار با اولویت مناطق محروم انجام می شود .

وی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز کشورمان در اوج امنیت و آرامش بوده و مردم ما به برکت این نظام الهی از نعمات بی پایان بهره مند هستند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.