یک شرکت با جعل نمایندگی خارجی در کرمان کلاهبرداری میلیاردی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: اعضای باند یک شرکت صوری که با ادعای داشتن نمایندگی از شرکت معتبر تولید کننده ماشین آلات راهسازی خارجی میلیاردها ریال کلاهبرداری کرده اند دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه افرادی با دائر کردن شرکتی صوری و با ادعای داشتن نمایندگی از شرکت معتبر تولیده کننده ماشین آلات راهسازی خارجی از آنان میلیاردها ریال اخذ تا ماشین آلات را از خارج کشور وارد کنند و تحویل دهند.

سالاری با اشاره به اینکه اعضای این باند برای جلب اعتماد شکات چندین دستگاه ماشین آلات را تحویل دادند، ادامه داد: پس از مدتی مشخص شد که نمایندگی غیر واقعی و از طریق جعل نمایندگی به کلاهبرداری میلیاردی از متقاضیان اقدام کرده اند و وجوه زیادی را به روش های متقلبانه به جیب زده اند.

وی تصریح کرد: مقابله با اقدامات مجرمانه این باند در دستور کار بازپرس ویژه شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کرمان قرار گرفت که با تلاش های شبانه روزی مامورین پلیس آگاهی و پس از اقدامات تحقیقی و تعقیبی ماموران پلیس محل اختفای متهمان متواری در استان هرمزگان مورد شناسایی قرار گرفت.

سالاری یاد آور شد: متهم اصلی در این حوزه توسط مامورین پلیس آگاهی دستگیر و برای تحقیقات به استان کرمان منتقل شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: اعضای این باند تنها در یک مورد از یکی از شکات یکصد و هفتاد میلیارد ریال با این روش کلاهبرداری کرده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار