روبرت گفت: به صحبت رسانه‌های آمریکایی درباره ایران توجهی نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم با استناد به آنچه در ایران دیدم قضاوت کنم.

هرگز به صحبت رسانه ها درباره ایران توجهی نداشتم/ تجربه سفر به کیش فوق العاده بودآدام روبرت، بازیکن آمریکایی والیبال ساحلی که برای حضور در مسابقات تور جهانی جزیره کیش به ایران سفر کرده بود، در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه وررزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در ایران گفت: پیش از این صحبت هایی درباره کشور و مردم ایران شنیده بودم. البته من هرگز به صحبت‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود توجهی نکردم و حالا که مردم ایران را از نزدیک دیدم باید بگویم ایران مردم بسیار خوب و خونگرمی دارد.

این بازیکن آمریکایی در ادامه گفت: پیش از والیبال ساحلی، رشته تخصصی من بیسبال بود که در آن بسیار حرفه ای بودم. اما بعد از آنکه سن و سالم بیشتر شد دیگر شرایط بیسبال بازی کردن را نداشتم و والیبال ساحلی را انتخاب کردم زیرا این رشته محدودیت سنی ندارد.

روبرت اضافه کرد: من در کالیفرنیا زندگی می‌کنم. کشوری که سراسر ساحل است و می‌توان راحت و بدون دغدغه هر وقت بخواهم می‌توانم والیبال ساحلی بازی کنم. من این رشته را تازه شروع کرده‌ام و هم تیمی من در راستای پیشرفت من بسیار به من کمک کرد. 

وی با اشاره به اینکه یک سال است به طور حرفه‌ای به عضویت تیم ملی والیبال ساحلی امریکا درآمده است، گفت:در این یک سال فارغ از بعد ورزشی و سلامتی توانستم به واسطه والیبال ساحلی به کشورهای زیادی سفر کنم و تجربیات بی‌نظیری داشته باشم.

ملی پوش آمریکا با بیان این مطلب که والیبال ساحلی با بیسبال در دو فاز کاملا متفاوت قرار دارند، گفت: بیسبال ورزش خشنی است اما والیبال ساحلی با فکر پیش می‌رود و به نوعی هنر محسوب می‌شود.

روبرت به تلاش‌های مربی‌اش اشاره کرد و افزود: «جان بایترز» مربی من بود و کمک‌های زیادی به من کرد که بتوانم این ورزش را به خوبی و بر اساس اصولش یاد بگیرم. ما برای کسب نتیجه خوب به ایران آمدیم اما متاسفانه نتیجه دلخواهمان بدست نیامد.

این بازیکن امریکایی با بیان این مطلب که سفر طولانی را برای رسیدن به ایران پشت سر گذاشته است، افزود: نزدیک به 3 روز در راه بودیم تا به ایران بیاییم و برای هماهنگ شدن با ساعت ایران به زمان بیشتری نیاز داشتیم. از طرفی چون آمدن ما به ایران تا روزهای پایانی قطعی نبود، تمرین زیادی نداشتیم.

وی در پایان گفت: برای ما برد و باخت مهم نیست. دوست داشتیم به مراحل بالاتر راه پیدا کنیم. اما همین که به کشور زیبایی مانند ایران سفر کردیم و با مردم خوب این کشور آشنا شدیم برای ما تجربه بزرگی است که بسیار خوشحال کننده است.
 تجربه سفر به این جزیره زیبا فوق العاده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار