تور جهانی والیبال ساحلی؛

قهرمان دور قبل حذف شد/ روس‌ها راهی یک چهارم نهایی شدند

تیم والیبال ساحلی قطر که سال گذشته عنوان قهرمانی تور جهانی را از آن خود کرده بود در مرحله یک هشتم نهایی مقابل روسیه تن به شکست داد و حذف شد.

قهرمان دور قبل حذف شد/ روس‌ها راهی یک چهارم نهایی شدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،روز سوم رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی (میکاکاپ) با برگزاری دو دیدار از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد. 

در زمین شماره یک این مسابقات تیم سوییس (بیلر/کراتیگر) و روسیه (لیامین/کرازیلنیکوف) به مصاف هم رفتند که در پایان تیم سوییس با حساب ۲ بر صفر مقابل ساحلی‌بازان روس تن به شکست داد. تیم والیبال ساحلی روسیه در دو ست با نتایج ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۲ مقابل سوییس به پیروزی رسید.

در دیگر دیدار ابتدایی روز سوم، تیم قطر که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است مقابل تیمی دیگر از روسیه به میدان رفت و مقابل این تیم تن به شکست داد و از دور مسابقات کنار رفت. تیم قطر (جفرسون/شریف) برابر روسیه (ماکسیم سلوولپ، ایگور ولیچکو) با حساب ۲ بر یک مغلوب شد. روس‌ها در ست اول با حساب ۲۱ بر ۱۸ مغلوب شدند و در دو ست بعدی با حساب ۲۱ بر ۱۴ و ۱۵ بر ۱۳ قطر را شکست داده و راهی ۸ تیم نهایی مسابقات شدند. 
تیم قطر در حالی در این مسابقه مغلوب روسیه شد که سال گذشته در دیدار فینال، با عبور از سد یک تیم روسی دیگر مقام قهرمانی را کسب کرده بود. 

در دیگر دیدارهای روز سوم مسابقات از ساعت ۹: ۵۰ تیم‌های لهستان و فرانسه در زمین شماره یک و استرالیا و سوییس در زمین شماره ۲ با هم دیدار کرده‌اند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار