امام جمعه بندر ماهشهر در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان خواستار حل ریشه ای مشکلات استان خوزستان شد.

مسئولان مشکلات خوزستان را ریشه ای حل کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه شهر بندر ماهشهر خوزستان را ذخیره نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت:مردم این استان، منتظر تدبیر و عمل مسئولان برای حل ریشه ای بحران های اخیر استان هستند.
 
وی با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال بیان داشت: مردم ایران در این راهپیمایی بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.
 
حجت الاسلام غبیشاوی افزود: راهپیمایی امسال جزو راهپیمایی کم نظیر سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نشان دهنده تجدید عهد و پیمان مردم با آرمان های انقلاب، شهدا بود و همچنین این نمایش اقتدار ملی پاسخ محکمی به استکبار جهانی بود.
 
امام جمعه بندر ماهشهر در ادامه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: افرادی که اخیرا بحث آشتی ملی را راه انداخته اند بدانند که ملت شریف ایران باهم متحد بوده و قهر نیستند، بلکه با افرادی که در فتنه سال 88 به انقلاب و ارزش های دینی مردم دهن کجی کردند، آشتی ندارد.
 
خطیب نماز جمعه ماهشهر اذعان داشت: البته حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال نیز پیام های دیگری از جمله گلایه از عملکرد ضعیف مسوولان داشت و مردم، عملگرایی مسئولان و دوری مسوولان از تبعیض به خصوص در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را خواستارند.
 
وی در فراز دیگری از خطبه ها به مشکلات و بحران های اخیر خوزستان اشاره و تصریح کرد: مسئولان نباید بیش از این در رفع مشکلات مردم استانی که وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و سال های دفاع مقدس با تقدیم صدها شهید به نظام ثابت کردند، تعلل کرد.
 
امام جمعه بندرماهشهر بیان کرد: خاموشی های طولانی و قطعی مکرر آب زندگی مردم خوزستان را فلج کرده است، از این رو مسوولان باید هر چه سریع تر با تنظیم برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت به مشکلات استان خوزستان که ذخیره این نظام و مملکت است، با اولویت بخشی به مشکلات زیست محیطی اقدام کنند.
 
وی اظهار داشت: مردم خوزستان انتظار دارند برای رفع مشکلات استانشان که عمده صنایع کشور را در خود جای داده اهمیت داده شود و برنامه های در نظر گرفته شده نیز عملی شوند.
 
حجت الاسلام غبیشاوی در بخش پایانی سخنانش با تقدیر از اقدامات آموزش و پرورش در تدارک میزبانی ماهشهر برای مسابقات قرانی قطب 1 استان خوزستان، اذعان کرد: چهارشنبه هفته پیش رو، مرکز شهرستان میزبان مسابقات قرآنی استان با حضور دانش آموزان شهرستان های آبادان، خرمشهر، هندیجان و رامشیر است و از مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان انتظار همکاری مضاعف داریم.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.