در ادامه روز سوم مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی سومین تیم روسی حاضر در مسابقات راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

ساحلی‌بازان آلمان حذف شدند / سومین تیم روسیه به یک چهارم نهایی رفتبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه روز سوم مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی کیش (میکاکاپ) ۲ دیدار دیگر برگزار شد که طی آن تیم فرانسه و آلمان از دور مسابقات کنار رفتند و بلژیک و روسیه راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند. 

در زمین شماره یک فرانسه (تیرسی/دی گلانتوماسو) و روسیه (استویانوفسکی/یارزوتکین) با هم دیدار کردند. دیداری که با برتری روسیه به پایان رسید. این سومین تیم والیبال ساحلی از کشور روسیه است که موفق شد به جمع ۸ تیم نهایی راه پیدا کند. فرانسه در این دیدار ۲ بر یک مغلوب روسیه شد. 

دو تیم بلژیک (کوئکلرون/ون وال) و آلمان (اردمان/دالینگر) هم از ساعت ۱۰: ۴۰ در زمین شماره دو به مصاف هم رفتند. این مسابقه با حساب ۲ بر صفر به سود بلژیک به پایان رسید. بلژیکی‌ها در دو ست با حساب ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۲ مقابل حریف خود به برتری رسیدند و به جمع ۸ تیم نهایی راه پیدا کردند.

دیگر دیدارهای روز سوم از ساعت ۱۱: ۳۰ در دو زمین شماره یک و دو در حال برگزاری است. جایی که اوکراین و آلمان با هم دیدار می‌کنند و دیگر تیم آلمانی به مصاف اتریش می‌رود.
دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی جزیر کیش (میکاکاپ) از روز گذشته آغاز شده است و فردا با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار