۲ تیم لهستان و استرالیا به ترتیب با عبور از سد فرانسه و سوئیس راهی مرحله یک چهارم نهایی تور جهانی کیش شدند.

صعود لهستان و استرالیا به یک چهارم نهایی/ فرانسوی‌ها حذف شدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی ۲۰۱۷ (میکاکاپ) از صبح امروز، سومین روز خود را آغاز کرده است.

در ادامه این مرحله از مسابقات که بین ۱۶ تیم باقی‌مانده برگزار می‌شود، دو تیم لهستان و فرانسه در زمین شماره یک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم لهستان موفق شد با نتایج ۲۱ بر ۱۷، ۲۱ بر ۱۹ فرانسه را شکست داده و راهی ۸ تیم نهایی شوند.

در زمین شماره دو، تیم‌های استرالیا و سوئیس با هم دیدار کردند که در پایان تیم استرالیا ۲ بر یک موفق به شکست سوئیس شد و به مرحله بعد راه پیدا کرد. سوییس (گرسون/زندبرگن) در ست اول ۲۱ بر ۱۸ استرالیا را شکست داد، اما استرالیا (دورانت / شوبرت) در دو ست بعدی ۲۱ بر ۱۰ و ۱۵ بر ۹ برنده شد. 

در ادامه روز سوم این رقابت‌ها آلمان و بلژیک در زمین شماره ۲ و دو تیم روسیه و فرانسه در زمین شماره یک به مصاف هم می‌روند.

دومین دوره رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی جزیره کیش از ۲۷ بهمن ماه با حضور ۴۰ تیم در قالب دو گروه ۲۴ و ۱۶ تیمی (جدول اصلی و جدول مقدماتی) آغاز شد و تا فردا (۳۰ بهمن) ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار