سیل تا شامگاه پنجشنبه 720 میلیارد ریال به زیر ساخت‌های استان کرمان خسارت وارد کرده است .

تااینجا سیل به کرمان 720میلیاردخسارت زد!
 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ابوالقاسم سیف اللهی جانشین استاندار در ستاد مدیریت بحران استان کرمان این مطلب را در پایان بازدید از مناطق سیل زده و خسارت دیده استان اعلام کرد و گفت: سیل راه دسترسی به دهها روستا را از بین برده است و تردد در برخی محورهای روستایی حتی با بولدوزر هم امکان پذیر نیست. 

وی با بیان اینکه امکان خدمت رسانی با بالگرد هم وجود ندارد افزود با این حال نیروهای فداکار هلال احمر به انحا مختلف تلاش میکنند به اسیب دیدگان کمک کنند. 

معاون عمرانی استاندار کرمان همچنین گفت برای پیشگیری از آسیب های اقامت در خانه های خشت و گلی و اسیب دیده ، سالن های مورد نیاز برای اسکان مردم در رابر و بافت پیش بینی شده است. 

سیف اللهی همچنین از توزیع چادر ، پتو و دیگر اقلام مورد نیاز بوسیله هلال احمر در برخی مناطق و پخش علوفه دامی بوسیله ادارات امور عشایری خبر داد و گفت تاکنون 200 راس دام براثر شدت باران و سیل تلف شده است .

جانشین استاندار در ستاد مدیریت بحران استان کرمان در باره وضع سد بافت گفت : هنوز ظرفیت این سد تکمیل نشده و مشکلی ندارد و در صورت سر ریز شدن مسیر آن به سمت سد جیرفت باز است..

وی از نبود مشکل در سد صفارود و نسا بم هم خبر داد و در عین حال تاکید کرد: مردم باید از تردد در مسیل ها و اقامت در حاشیه رودخانه ها و کانالهای پایین دست سدها خودداری کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار