جشنواره تخفیفات ویژه زمستانی محصولات و اقلام مصرفی فروشگاه‌های شهرما در حال برگزاری ‌است.

برگزاری جشنواره تخفیفات زمستانی در فروشگاه‌های شهرمابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با اعلام این خبر گفت:
با توجه به اینکه این سازمان در ایام و مناسبت‌های خاص، به منظور رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات مطلوب‌تر، این سازمان تخفیفاتی را قائل می شود.
احمد محبی ادامه داد: علاوه بر تخفیفات دائمی ارئه شده در طول سال در تمام فروشگاه‌های شهرما، طرح‌های حمایتی و تشویقی را از جمله برگزاری جشنواره‌های فروش ویژه محصولات و اقلام مصرفی را در دستور کار خود قرار داده است.

محبی با اشاره به اینکه مایحتاج شهروندان به طور مستقیم و از تولید به مصرف و با حذف واسطه در تمام فروشگاه‌های شهرما تامین می‌شود، افزود: این جشنواره در فروشگاه‌های شهرما واقع در بلوار استاد یوسفی، طبرسی، صدف، میثاق، میرزا کوچک خان، مهرگان، توس و حجاب برگزار می‌شود که اقلام موجود به جز لبنیات، برنج، روغن و قندوشکر تا 50 درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در پایان خاطر نشان کرد: جشنواره‌های متنوعی تا پایان امسال و با نزدیک شدن به سال جدید در دیگر فروشگاه‌های شهر ما برگزار می‌شود.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار