رشته های هنری در دانشگاه باید به سمت تولید روی بیاورد تا در جامعه اثرگذار باشند.

هنر باید نیاز فرهنگی جامعه را برطرف کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در آئین افتتاح نمایشگاه عکس شور انقلاب با تاکید بر اینکه تولید باید اولین مولفه رشته های هنری در دانشگاه باشد، گفت: مراکز آموزشی رشته های هنری باید با تولیدات هنری خود خوراک فرهنگی جامعه را تامین کند.
محمدپور با اشاره به نمایشگاه شور انقلاب یادآوری کرد: این نمایشگاه راه آغازی برای دانشجویان این مرکز آموزشی است تا ذوق هنری خود را به مرحله تولید برسانند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: این مجموعه آموزشی در هموارسازی مسیر تولید آثار هنری تلاش می کند و انتظار می رود شاهد تولید آثار هنری در همه رشته های در حال تدریس در این دانشگاه باشیم.
محمدپور، آثار ارائه شده در این نمایشگاه را تاثیرگذار ارزیابی کرد و ادامه داد: این عکس ها نشانه وحدت ملی است.
وی ابراز امیدواری کرد این حرکت فرهنگی برای مرکز علمی- کاربردی فرهنگ و هنر آذربایجان گام آغازین بوده و در سایر رشته های هنری این مجموعه نیز شاهد چنین حرکت های فرهنگی باشیم.
نمایشگاه عکس شور انقلاب در مرکز علمی- کاربردی فرهنگ و هنر آذربایجان دایر بوده و علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند تا دوشنبه دوم اسفند از ساعت 16 تا 20 به محل برگزاری آن واقع در اول سربالایی ولیعصر مجتمع سینمایی 22 بهمن مراجعه کنند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.