مربی پاسخگوی ادبی استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه برتر مسابقه برترین طرح‌های ادبی مکاتبه‌ای کشور شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سیده عصمت هاشمی مربی پاسخگوی ادبی استان با ارائه سه طرح با عنوان هاب کارت‌های رنگی و هواپیمای چوبی، عنوان برگزیده مسابقه برترین طرح‌های ادبی مکاتبه‌ای کشور را از آن خود کرد.

فرزاد رحیمی افزود: از میان ۱۳۲ اثر رسیده به دبیرخانه این مسابقه در تهران، ۳۸ طرح به عنوان برترین‌های بخش مکاتبه‌ای در پاییز امسال انتخاب شدند.

وی، با بیان اینکه بخش مکاتبه‌ای یکی از فعالیت‌های مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است اضافه کرد: در این بخش مربیان ادبی از طریق ارسال نامه و ایجاد ارتباط مکاتبه‌ای در روستاهایی که مراکز فرهنگی و هنری ندارند، به کشف و پرورش استعداد‌های ادبی کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

رحیمی ادامه داد: در حال حاضر ۳۵۰ عضو ثابت با میانگین ارسال ۶ نامه در طول سال و ۲۰۰ عضو متغیر با میانگین ارسال ۴ نامه در استان تحت پوشش این طرح هستند.

وی گفت: فراهم نمودن زمینه دیدار با شاعران و نویسندگان کشوری و استانی، برگزاری همایش‌های ادبی و نشست‌های تخصصی در سطح روستا و مراکز استان با رویکرد ارتقای نگاه ادبی و توسعه فعالیت کتابخوانی، برگزاری مسابقات مختلف و اجرای طرح‌های ادبی کودک و نوجوان محور در راستای شکوفایی خلاقیت‌های ادبی، ارسال کارت یادآوری، تبریک و دوستی همراه با پیام‌های گرایشی برای کتابخوانی از برنامه‌های انگیزشی و تقویتی بخش مکاتبه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور است.  
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار