همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، نمایشگاه و ویژه برنامه بهمن، بنفشه، بهار در مرکز فرهنگی هنری هفشجان برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر، نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری، ادبی و علمی اعضای مرکز فرهنگی هنری هفشجان با عنوان «بهمن، بنفشه، بهار» برپا شد.

معرفی چهره های شاخص انقلابی، برداشت هایی از کتاب سیره و سلوک امام خمینی (ره)، زندگی امام خمینی (ره) و خاطرات انقلابی از بخش های این نمایشگاه بود.

جشن پایانی نمایشگاه نیز همراه با سخنرانی، بیان خاطرات انقلاب، قصه گویی عضو نوجوان، اجرای دکلمه، متن ادبی، شعر، سرود نونهالان مهدهای کودک، نمایش فیلم کوتاه، معرفی کتاب های مربوط به انقلاب اسلامی، مسابقه و اهدای جوایز، و دیدن نمایشگاه با حضور مسئولان استانی و محلی و اعضای این مرکز برگزار شد.

مسابقه دانستنی های انقلاب با استفاده از طرح جدول انقلاب از دیگر برنامه های این مرکز در دهه فجر بود که در راستای طرح مسابقه جدول و با هدف آشنایی اعضا با تاریخ انقلاب اسلامی اجرا گردید.

همچنین ایستگاه نقاشی با عنوان قاب انقلاب با حضور 300 نفر از نونهالان مهدهای کودک هفشجان در این مرکز اجرا شد که نونهالان بر روی پارچه ای به طول 38 متر با موضوع انقلاب و ورود امام (ره) به میهن اسلامی نقاشی کشیدند و 22 نفر از آنان جایزه گرفتند.

جشنواره سرود مهدهای کودک نیز در دهه فجر و با اجرای 10 سرود در این مرکز برگزار گردید که در پایان گروه منتخب معرفی و به تمام شرکت کنندگان بر اساس امتیاز جوایزی اهدا شد.

هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد در چهارمحال و بختیاری و در فاصله ۱۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان می باشد.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.