هیات فوتبال گیلان در پی شعار هواداران علیه سرمربی و حاشیه های دیدار تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با گل گهر سیرجان بیانیه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛

هیأت فوتبال استان در این بیانیه از همه هواداران ملوان بندرانزلی خواست تا با خویشتن ‌داری و صبر بیشتر برای حمایت از این باشگاه پرسابقه و محبوب تلاش کنند .

در بیانیه هیات فوتبال گیلان آمده است : همگان واقفند که ملوان سربلند به رغم چالش‌ های این فصل با دگرگونی خاص و اعتقاد و باور به جوانان فصل جدید را آغاز کرد ، هیچکس با دگردیسی که در این تیم رخ داد انتظار حصول نتایج آرمانی نباید داشته باشد، اما صلابت این باشگاه و زحمات قاطبه زحمت کشانش باعث شد تا ملوان توانمند در کورس بالای جدول مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، جام آزادگان حضوری موثر داشته باشد ، لذا چنین جایگاهی که هم اکنون ملوان دارد قابل تحسین و تقدیر است ، بی شک احراز این منزلت مرهون محبت یار دوازدهم و هواداران خونگرم آن است.

در بخشی دیگری از این بیانیه نوشته شده است : ضمن حمایت همه جانبه از ملوان ، این سرمایه ارزشمند فوتبال گیلان به همه دوستداران تیم محبوب ملوان بندرانزلی توصیه می شود تا با اهتمام و محبت بیشتر برای توفیق قوی سپید فوتبال استان بکوشند و از هرگونه تنش و التهاب در شرایط کنونی پرهیز کنند.

در این بیانیه هیات فوتبال گیلان آمده است : از سرمربی ارزنده و اخلاق مدار ملوان که همیشه مایه مباهات و فخر مردم فهیم بندرانزلی است انتظار داریم با شکیبایی این مسیر سخت را طی و ملوانی مقتدر را هدایت کند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.