دومین نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت و دوچرخه با همکاری معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری اصفهان همراه با معرفی نسل جدیدی از پاکروها و وسایل نقلیه غیر موتوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، معضل آلودگی در کلانشهر اصفهان و سهم 60 درصدی خودروهای شخصی در ایجاد این معضل سبب شده تا سیاست‌ مدیریت شهری به سمت افزایش پاکروها، توسعه مسیرهای دوچرخه و حمل و نقل عمومی سوق پیدا کند. معرفی رویکردهای آینده ترافیکی شهر به عنوان راههای دستیابی به توسعه پایدار شهری و افزایش روزهای پاک در کلانشهر اصفهان از اهداف حضور در دومین نمایشگاه تخصص موتورسیکلت و دوچرخه است. 
بر همین اساس معاونت حمل‌‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان و پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان‌ با توجه به موضوع حمل‌و‌نقل پاک و ضرورت فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندان در راستای تشویق و ترغیب استفاده از دوچرخه و نسل‌های مختلف پاکرو‌ها، به منظور ارائه دستاوردهای مختلف خود در حوزه‌های فرهنگ ترافیک، در نمایشگاه حضور پیدا می‌کند.
نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت و دوچرخه اصفهان با حضور مشارکت‌کنندگانی از استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، تهران، قم و کرمانشاه و همچنین نمایندگانی از کشورهای چین، بلژیک و ایتالیا برگزار می‌شود. نمایندگان حاضر در این نمایشگاه با ارائه انواع وسایل نقلیه موتوری و برقی با آخرین دستاوردهای خود در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.
موتورسیکلت‌های برقی به همراه تجهیزات و قطعات آن‌ها، دوچرخه‌های برقی حرفه‌ای و معمولی، دوچرخه ثابت، اسکوتر و اسکیت در این نمایشگاه برای عموم مردم نمایش داده می‌شود. با توجه به استقبال عمومی مطلوب که سال گذشته از این نمایشگاه صورت گرفت انتظار می‌رود دوره دوم نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه نیز با استقبال خوبی همراه باشد.
با توجه به اهمیت پاکروها در شهر اصفهان و استفاده این وسایل توسط شهروندان در راستای کاهش ترافیک شهری این نمایشگاه با همکاری معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری اصفهان برگزار می‌شود. در جریان دومین دوره نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه، به بهترین شعار پیرامون مباحث ایمنی و فرهنگسازی آن کلاه ایمنی اهدا می‌شود.
توجه به رویکردهای مختلف فرهنگ ترافیک، نمایش فعالیت‌های صورت گرفته و معرفی رویکردهای آینده ترافیکی شهر اصفهان در موضوع دوچرخه و نسل جدید پاکروها، در این نمایشگاه مد نظر قرار دارد.
نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت و دوچرخه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، پل شهرستان، با همکاری معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری اصفهان برگزار می‌شود. این نمایشگاه دومین نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت و دوچرخه است که از تاریخ 27 لغایت 30 بهمن از ساعت 15 الی 22 برگزار می‌شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار