امروز 9 پروژه از پروژه های شهرک های صنعتی قم با اعتبار 160 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ امروز 9 پروژه از پروژه ها درشهرک های صنعتی شکوهیه، سلفچگان، الغدیر، قنوات و شهاب قم به بهره برداری رسیده که با اجرای آن بخشی از مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی این استان برطرف و زمینه برای توسعه فازهای جدید شهرک های صنعتی استان فراهم شد.

همچنین تکمیل زیرسازی، اجرای فاز دوم آسفالت، بهره برداری از شبکه گاز، اجرای شبکه توزیع آب و شبکه جمع آوری فاضلاب اراضی 50 هکتاری از جمله طرح های افتتاح شده در شهرک صنعتی شکوهیه بود. و فاز سوم سوله های کارگاهی به مساحت سه هزار و 600 متر مربع با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال هم در این شهرک به بهره برداری رسید.

علاوه بر افتتاح پروژه ها در شهرک شکوهیه در شهرک های صنعتی سلفچگان و الغدیر هم دو مخزن بتنی یکهزار مترمکعبی با اعتبار 10 میلیارد ریال بهره برداری شد تا مشکل ذخیره آب این دو شهرک صنعتی برطرف شد.

احداث 20 دستگاه سوله به مساحت 3 هزار و 67 مترمربع با اعتبار 18 میلیارد ریال در شهرک صنعتی قنوات و نیز تکمیل زیرسازی و روسازی راه دسترسی از آزادراه قم- تهران به شهرک صنعتی شهاب با اعتبار 16 میلیارد ریال از جمله طرح های افتتاح شده در این آی مراسم بود.

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه(ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

انتهای پیام/ص

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار