در حساس ترين ديدار هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتسال تيم های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می روند.

تعيين تكليف مدعيان در نبردهاي رودررو در ايستگاه بيست و دوم / گيتي پسند از مس طلا مي سازد!؟به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال فردا ساعت 16 با برگزاری 7 دیدار برگزار می شود. در حساس ترین دیدارها تیم های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در تبریز و تاسیسات دریایی تهران و ملی حفاری اهواز در تهران به مصاف هم می روند.تا به اینجای مسابقات با به ثمر رساندن 34 گل در صدر جدول گلزنان حضور دارد و گیتی پسند با کسب54 امتیاز صدر نشین جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال است.

مس سونگون ورزقان – گیتی پسند اصفهان

جدال این 2 تیم را می توان یکی از فینال های لیگ برتر فوتسال خواند. در این دیدار مس سنگون 45 امتیازی میزبان گیتی پسند 54 امتیازی است. در نیم فصل دوم مسابقات تیم مس با پیشی گرفتن از دیگر تیم های بالای جدولی به رقیب اصلی شاگردان رضا لک تبدیل شد و این 2 تیم هم اکنون در رده‌های اول و سوم جدول حضور دارند. گیتی پسند مهمان با پیروزی در این دیدار بسیار حساس به قهرمانی لیگ بسیار نزدیک می شود و اختلافش با مس به 12 امتیاز می رسد، البته در این میان دبیری تبریز نیز حضور دارد که هم اکنون در رده دوم جدول حضور دارد. مس نیز با شکستی که هفته گذشته مقابل حفاری برایش رقم خورد، در شرایط خوبی به سر نمی برد و پایین تر از دبیری قرار گرفته است. این دیدار جدال بهترین خط حمله و برترین خط دفاعی لیگ نیز است و جنگ لفظی سرمربی های این 2 تیم حساسیت های این دیدار را 2 چندان می کند. گیتی پسند صدرنشین در بازی رفت موفق به شکست مس شد.

تاسیسات دریایی تهران – ملی حفاری اهواز

دیگری بازی حساس این هفته، بین 2 تیم بالای جدولی تاسیسات دریایی و ملی حفاری اهواز در تهران برگزار می شود. تیم حفاری که در نیم فصل دوم عملکرد فوق العاده سینوسی داشته است توانسته به خوبی جلو تیم های بالای جدولی ایستادگی کند و آنها را به زانو در بیاورد. هر 2 تیم هفته گذشته توانستند رقبا خود را شکست دهند. شاگردان علاسوند در خانه با یک نمایش فوق العاده تیم دوم جدول را با حساب 4 بر 2 در هم کوبیدند و امیدوار هستند بتوانند روند خوب خود را در این بازی ادامه دهند. شاگردان وحید شمسایی نیز بعد از شکست مقابل مس و پیروزی در مقابل یاسین پیشرو پا به این مسابقه خواهند گذاشت و اگر در این دیدار شکست بخورند جایگاه خود در رده چهارم را به ملی حفاری اهواز می دهند. دیدار رفت این 2 تیم با حساب 2 بر یک به سود تاسیسات دریایی پایان یافت.

شهرداری ساوه – دبیری تبریز

دبیری تبریز در ابتدا نیم فصل بازی های سخت خود مقابل بالا نشینان را انجام داد، البته دیدار هفته هفدهم آنها مقابل گیتی پسند به سوم اسفند موکول شد که آن دیدار با توجه به رده 2 تیم در جدول رقابت ها بسیار حساس است و در قهرمانی این فصل تاثیر بسیاری دارد. شاگردان اصغری مقدم با دریافت 41 گل یکی از بهترین خطوط دفاعی را در اختیار دارند. دبیری تبریز هفته گذشته به علت حضور نداشتن تیم طرح و توسعه مقابل این تیم 3 بر صفر برنده اعلام شد. دبیری پیش از این دیدار توانسته 4 دیدار پیش از آن را نیز با برد پشت سر بگذارد و اکنون بالاتر از مس در رده دوم حضور دارد. شهرداری ساوه میزبان، با 33 امتیاز در رده ششم جدول حضور دارد و با برد در این دیدار می تواند کار گیتی پسند را راحت کند.

 آذرخش بندرعباس – مقاومت البرز

با نزدیک شدن به پایان مسابقات، کار برای تیم های پایین جدولی نیز دشوار می شود. تیم آذرخش که میزبان مقاومت البرز است هم اکنون با منطقه خطر تنها 4 امتیاز فاصله دارد و اگر می خواهد خیال خود را برای ماندن در لیگ راحت کند باید از این دیدار امتیاز بگیرد. تیم مقاومت البرز نیز با وجود 12 امتیازی بازهم نیاز مبرم به برد این دیدار دارد. دیدار رفت 2 تیم با پیروزی مقاومت به پایان رسید.

فرش آرا مشهد – لبنیات ارژن شیراز

در این دیدار 2 تیم میان جدولی فرش آرا مشهد و لبنیات ارژن شیراز در مشهد به مصاف هم میروند. این 2 تیم در حال حاضر به ترتیب در رده های هشتم و دهم جدول حضور دارند و خطری سقوط آنها را تهدید نمی کند. البته هر دو تیم خواهان این هستند که لیگ را در رتبه بهتری به پایان برسانند. هر 2 تیم با چشیدن طعم شکست در هفته گذشته پا به این مسابقه خواهند گذاشت.

دانشگاه آزاد تهران – شهروند ساری

دانشگاه آزاد به لطف رای کمیته انضباطی توانست 8 امتیازی شود و در کنار طرح و توسعه قرار گیرد. البته این 2 تیم برای رسیدن به منطقه امن کار بسیار دشواری پیش روی دارند. دانشگاه آزاد در این بازی میزبان شهروند ساری است.دانشگاه اگر در این دیدار شکست بخورد در هفته های آینده کار بسیار سختی پیش روی دارد. شهروند ساری نیز با 31 امتیاز در رده هفتم حضور دارد. شهروند ساری در بازی رفت موفق شد با نتیجه پر گل 8 بر 6 تیم تهرانی را شکست دهد.

یاسین پیشرو قم – طرح و توسعه الوند قزوین

آخرین دیدار هفته بین 2 تیم یاسین پیشرو قم و طرح و توسعه الوند قزوین برگزار می شود. تیم طرح توسعه که فصلی پر حاشیه را پشت سر گذاشته در هفته در اعتراض به رای کمیته انضباطی در بازی مقابل دبیری حاضر نشد و بنابراین 3 بر صفر بازنده شد و حال با 8 امتیاز در کنار دانشگاه آزاد در قعر جدول حضور دارد و فرصت چندانی برای این تیم باقی نمانده خصوصا اینکه آنها باید در قم به مصاف یاسین پیشرو بروند. شاگردان حیدریان که در دیدار رفت موفق به شکست تیم طرح و توسعه شده اند امیدوارند نتیجه بازی رفت تکرار شود تا بتوانند در جدول به وضعیت خود سر و سامانی دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار