مدیر گروه معارف دانشگاه اصفهان گفت:در تاریخ انقلاب هیچکس به اندازه آیت الله هاشمی رفسنجانی خود را وقف مردم نکرد و همین باعث ماندگاری نام او در تاریخ ایران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت السلام والمسلمین مجتبی سپاهی امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: مخالفان آیت الله هاشمی رفسنجانی قصد داشتند در پرتو مخالفت با او، خود را بزرگ جلوه دهند.

وی اظهار کرد: عده ای برای رسیدن به مقام و منصب از هر چیزی حتی مقام معظم رهبری هم خرج می کنند، اما معظم له بارها گفته اند که اگر موضوعی باشد خودم بصورت شفاف در جمع مردم بیان می کنم بنابراین عده ای نباید به نقل از ایشان، چیزی را بیان کنند.

این استاد دانشگاه اصفهان با اشاره به نقش آیت الله هاشمی در انقلاب اسلامی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب و برای پیروزی آن هزینه زیادی کرد و پس از پیروزی نیز نقشی انکار ناپذیر در قوام نظام اسلامی داشت.

وی با بیان اینکه هاشمی هزینه های زیادی برای ماندگاری انقلاب پرداخت کرد، گفت: نسل جوان باید این موضوع را بدانند.

حجت الاسلام سپاهی خاطرنشان کرد: برخی افراد بگونه ای وانمود می کنند که آیت الله هاشمی رفسنجانی سهمی در انقلاب ندارد در حالی که او نقشی پررنگ در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشت.

مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه هاشمی در دوران هشت سال دفاع مقدس، اتمام جنگ و همچنین حفظ رهبری پس از امام نقش بسیار مهمی داشت، گفت: این در حالیست که اگر کسی به جای آیت الله هاشمی رفسنجانی بود و هوای نفس داشت، می توانست از مقام خود سوء استفاده کند.

وی اضافه کرد: اما آیت الله هاشمی لحظه ای به هوای نفس آلوده نشد و مرد دوران سازندگی این کشور شد.

حجت الاسلام سپاهی گفت: در تاریخ انقلاب هیچکس به اندازه آیت الله هاشمی رفسنجانی خود را وقف مردم نکرد و همین باعث ماندگاری نام او در تاریخ ایران شد.

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، امروز در سالن شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور استاندار و مقامات محلی برگزار شد.
قرار بود حسین مرعشی از فعالان سیاسی در این مراسم سخنرانی کند که بدلیل لغو پروازهای صبح امروز فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان ناشی از وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی، وی در این مراسم حاضر نشد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار