نماینده مردم ملایر با اشاره به مشکلات به وجود آمده در زیرساخت‌های ملایر به دنبال بارش‌های اخیر گفت: ۳۰۰ هزار نفر در ملایر بدون آب و برق زندگی می‌گذرانند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  احد آزادی خواه در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه 26 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به بارش‌های اخیر در شهرستان ملایر گفت: به خاطر بارش برف زیرساخت هایی مانند برق، آب و مخابرات در شهرستان 300 هزار نفری ملایر قطع شده و این امر تعطیلی نانوایی‌ها را در پی داشته است.

نماینده مردم ملایر با بیان اینکه مردم این شهرستان به دلیل بروز مشکل در زیرساخت های مذکور در شرایط سختی به سر می‌برند، اظهار کرد: به رئیس جمهور قاطعانه تذکر می دهم به قید فوریت دستور رسیدگی به این موضوع و رفع مشکلات مردم گرفتار شده در ملایر را صادر کند و شما نمایندگان نیز به وضعیت دانشجویان ملایر که فرزندان خود شما هستند هرچه سریع‌تر رسیدگی کنید.

وی تصریح کرد: هم اکنون آب شرب دانشگاه 6 هزار نفری ملایر قطع شده و این امر مشکلاتی را برای دانشجویان این واحد فراهم کرده است.

نماینده مردم ملایر خاطرنشان کرد: انتظار می رفت استاندار، معاونان و مدیرکل بحران استان یک شب را در کنار مردم ملایر سپری می کردند تا از نزدیک مشکلات این مردم مظلوم را درک کنند.

لینک دانلود


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار