نماینده سرعین گفت: درخواست دارم که دریافت غرامت به خسارت‌دیدگان سال‌های گذشته و جاری کشاورزان اردبیل هرچه سریعتر رسیدگی شود.

شسش
 به گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا کریمی نماینده سرعین در تذکر شفاهی خود امروز ( 18 دی) در صحن علنی مجلس گفت: تذکر اول بنده خطاب به وزیر نفت است که از زنگنه درخواست دارم که به دستوری که در گذشته داده‌اید، احترام بگذارید و توجه داشته باشید که استان اردبیل استانی سردسیر است، به طوری که برودت هوا از شهریور ماه آغاز می‌شود و تا فروردین ماه سال بعد ادامه دارد، بنابراین اردبیل بیش از 6 ماه سرد دارد.

وی افزود: با افزایش قیمت گاز مصرفی این افزایش قیمت برای مردم این نواحی عملا نامهربانی است.

نماینده مردم سرعین در ادامه تذکر دوم خود را خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد‌ و گفت: درخواست دارم که دریافت غرامت به خسارت‌دیدگان سال‌های گذشته و سال جاری کشاورزان شهرستان‌های اردبیل هرچه سریعتر رسیدگی شود.

نماینده مردم سرین تکمیل پروژه‌های جمع‌آوری فاضلاب شهرستان‌های اردبیل، نیر، سرعن را درخواست کرد و ادامه داد: از وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت پاداش پایان‌خدمت بازنشستگان فرهنگی انتظار رسیدگی داریم و تذکر آخر بنده خطاب به رئیس‌جمهور است که درخواست داریم در راستا اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی تسهیلات زیر یک میلیارد ریالی به نحوی که بانک‌های عامل اصل تسهیلات و وام‌های دریافتی را اخذ نموده و با تقبل سود و جریمه دیرکرد نسبت به آن اقدام نماید.

وی خاطر نشان کرد: نه تنها این قانون اجرایی نشده و بدهکاران بانکی مشکلشان حل نشده بلکه ضامن‌های آنها نیز دچار نگرانی و مشکل شده‌اند و اخیرا بانک‌های عامل تمام اسنادی که در این خصوص در اختیار بانک‌های قرار گرفته مورد پیگرد حقوقی قرار داده‌اند و مردم را دچار مشکل کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار