قریب به ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان از ابتدای مهر‌ماه امسال تا‌کنون کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان؛ فرماندار دامغان به میزان ارزش ریالی این محموله قاچاق سوخت اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این محموله 96 میلیون ریال گزارش شده است.

علی‌اصغر مجد اضافه کرد: این میزان سوخت قاچاق از ابتدای مهر‌ماه امسال تا‌کنون کشف و ضبط شده ‌و در این زمینه پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.

وی با اجرای طرح شناسه‌دار کردن انبارها که به‌‌صورت پایلوت کشوری در استان سمنان اجرا شد به‌صورت جدی طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان شدت گرفته و افزایش کشفیات در این زمینه یکی از نتایج آن بوده است.

مجد با اشاره به اجرای طرح شناسایی انبارهای سوخت در استان سمنان افزود: تا‌کنون‌ 11 هزار و 477 انبار سوخت در سطح استان سمنان شناسایی شده است.

وی مجد با اشاره به تعداد انبارهای سوخت شناسایی شده در دامغان گفت: از مجموع 11 هزار و 477 انبار سوخت استان تعداد یک هزار و 171 انبار در شهرستان دامغان شناسایی شده است.

فرماندار دامغان بر ضرورت مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد و گفت‌: قاچاق کالا و ارز سبب آسیب به اقتصاد جامعه می‌شود، بنابراین در راستای رونق اقتصادی جامعه باید با این پدیده شوم به صورت جدی مبارزه کرد و این مهم نیاز به یک عزم همگانی دارد.

مجد حمایت از تولیدات داخلی را یکی از راه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانست و افزود:  برای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین رونق اقتصادی جامعه باید از تولید داخلی  حمایت کرد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار