مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی سمنان : متاسفانه آوار دیواره‌های چاه سبب شده بود که این چاه‌کن حدودا 40 ساله بعد از مدفون شدن در زیر آوار جان ببازد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان: مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی سمنان با بیان اینکه ساعت 12 و 57 دقیقه دیروز خبر آوار چاه بر سر چاه‌کن به آتش‌نشانی سمنان اطلاع داده شد گفت: سه خودروی مجهز امدادی به همراه 12 آتش‌نشان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی حمیدی در ادامه گفت: آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و در کمتر از سه ساعت به عمق شش متری که این مقنی کرد در آن گرفتار و محبوس شده بود رسیدند.

حمیدی در ادامه گفت: با وجود خطر ریزش مجدد دیواره‌های چاه آتش‌نشانان به لحاظ موارد ایمنی به سرعت وارد عمل شدند اما متاسفانه نجات افراد حادثه‌دیده در حوادثی از این دست به سختی ممکن است.

وی ادامه داد: متاسفانه آوار دیواره‌های چاه سبب شده بود که این چاه‌کن حدودا 40 ساله بعد از مدفون شدن در زیر آوار جان ببازد.

این آتش‌نشان با ابراز تاسف از مرگ این کارگر، گفت: این چاه‌کن حدودا 40 ساله اصالتا کرد بوده و در سمنان به کار مشغول بوده است.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی سمنان بر لزوم رعایت ایمنی‌های لازم در مواردی از این دست تاکید کرد و گفت: علل سانحه و نحوه آن توسط کارشناسان بررسی خواهد شد.

انتهای پیام / ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.