زوج های دانشجو به عنوان قشری فرهیخته، پیشگامان ترویج فرهنگ ازدواج آسان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین جوادی، مدیر مرکز فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها، عصر دیروز در مراسم پیوند آسمانی بیش از 650 زوج دانشجو در حرم مطهر رضوی گفت: امروز جامعه ما نیازمند ترویج فرهنگ ازدواج آسان و بهنگام است كه خوشبختانه دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته كشور در این امر مبارك پیشگام شده اند.

وی افزود: آغاز زندگی مشترك از جوار بارگاه منور رضوی افزون بر تاثیرات بزرگ معنوی در زندگی زوجین شرکت کننده در مراسم ازدواج دانشجویی، می تواند مشوقی برای سایر جوانان جهت ازدواج و تشکیل خانواده باشد.

مدیر مرکز فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها با اشاره به برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی از دیماه95 تا اردیبهشتماه 96 در مشهد مقدس، تصریح کرد: طی 3 روزی كه زوج های دانشجو در هر کاروان، میهمان امام رضا(ع) هستند با همكاری آستان قدس رضوی و سایر نهادها، كلاسها و كارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی برای آنان برگزار می شود.

مدیر طرح ملی همسفر تا بهشت گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، در فروردین ماه سال آینده نیز مراسم ازدواج 400 زوج دانشجوی غیرایرانی در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۳ تير ۱۳۹۶
همیشه دوست داشتم برم ولی وقتی متاهل شدم جور نشد