مدیرکل کمیته امداد استان گفت : برای پرداخت تسهیلات به مددجویان ، خیران می توانند به صورت عادی و ویژه سپرده گذاری کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: هم اکنون ۸۸۴ نفر از نیازمندان در نوبت دریافت تسهیلات از صندوق امداد هستند و تمامی اقشار به ویژه خیران می توانند در این صندوق سپرده گذاری کنند که سپرده گذاری عادی از ۱۰ هزار تومان با نیت کمک به محرومان و بدون تعیین تعرفه سپرده از سوی سپرده گذار انجام می شود و در سپرده گذاری ویژه که از یک میلیون تومان است تعرفه سپرده از سوی سپرده گذار تعیین می شود.

محمد کلامی ادامه داد: بسیاری از مشکلات مددجویان در حوزه کارآفرینی، اشتغالزایی، اقتصادی و معیشتی با راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد برطرف می‌شود و مردم و خیران استان تاکنون ۶۸۳ میلیون ریال در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سپرده گذاری کرده اند.

وی با بیان اینکه این صندوق با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با شرایط آسان به مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه راه اندازی شده است، گفت: پرداخت تسهیلات به دو روش عادی و ویژه به مددجویان و محرومان انجام می شود.

کلامی با اشاره به اینکه سال جاری ۸۳۵ فقره وام به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال از طریق صندوق امداد به نیازمندان پرداخت شده است، افزود: از این تعداد ۶۳۱ فقره وام کارگشایی، ۱۸۵ فقره وام خودکفایی و ۱۹ فقره وام خیران بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: هم اکنون ۸۸۴ نفر از نیازمندان در نوبت دریافت تسهیلات از صندوق امداد هستند و تمامی اقشار به ویژه خیران می توانند در این صندوق سپرده گذاری کنند که سپرده گذاری عادی از ۱۰ هزار تومان با نیت کمک به محرومان و بدون تعیین تعرفه سپرده از سوی سپرده گذار انجام می شود و در سپرده گذاری ویژه که از یک میلیون تومان است تعرفه سپرده از سوی سپرده گذار تعیین می شود.

کلامی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته امداد همواره تلاش می کند تا خدمات بی منت و با شرایط آسان به محرومان ارائه دهد و در همین راستا از تمامی مردم و خیران می خواهیم با سپرده گذاری در صندوق امداد این نهاد شرایط مناسبی را برای حل مشکلات نیازمندان فراهم آورند.

انتهای پیام / ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.