مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر از آبگرفتی معابر در جنوب استان خبر داد و تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون خسارتی وارد نشده است.

شدت بارش‌ها بیشتر می‌شود/ تمامی دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، قاسم قائدی با اشاره به شروع بارندگی در استان اظهار داشت: تاکنون خسارتی از وقوع بارندگی وارد نشده و فقط در شهرستان جم و سایر مناطق جنوبی استان آبگرفتی معابر را شاهد هستیم.

وی افزود: در حال حاضر سامانه‌ی جدید بارشی وارد بوشهر شده است و این سامانه تا دو ساعت ادامه دارد و این در حالی است که در شمال استان نیز شاهد بارندگی هستیم.

قائدی با اشاره به اینکه از بعد از ظهر امروز بارندگی‌ها شدت می‌یابد، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود از بعد از ظهر امروز بارندگی‌ها بیشتر شود و میزان بارش بالاتر برود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌ها در حال آماده‌باش هستند، گفت: تاکنون حادثه‌ی خاصی رخ نداده است و همه‌ی نیروها اماده‌باش کامل هستند، از دو روز پیش که جلسه مدیریت بحران تشکیل شده است تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در سطح شهرستان‌ها مستقر هستند و نقاط آسیب‌پذیر را کاملا پوشش داده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر ادامه داد: علاوه بر این وسایل نقلیه سنگین و سبک و همینطور انبارهای هلال‌احمر هم برای خدمات رسانی در قالب نفت و غذا، کاملا مجهز و آماده هستند.

وی تاکید کرد: در شهرستان‌ها امادگی وجود دارد که اگر تهدید جدی‌تر بود بتوانیم مقابله کنیم.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.