رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:نبود کمربندی و تردد خودروهای سنگین عامل بروز سوانح سنگین ترافیکی در محور شمال شهر اصفهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ رضا رضایی افزود: ماهانه حدود 40 فقره تصادف خسارتی و فوتی در محور شمال اصفهان رخ می دهد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به سانحه ترافیکی امروز در سه راه نقشینه اصفهان که در آن راننده یک دستگاه تریلر کشنده به سمت چپ منحرف و پس از برخورد با خودروی پراید از بلوار نیز عبور و در مسیر مخالف قرار گرفت گفت: این سانحه نیز از جمله حوادث متعددی است که در این مسیر رخ می دهد.

وی علت این سانحه را توجه نکردن به جلو راننده تریلر کشنده عنوان کرد و گفت: این حادثه خسارتی بود و مصدوم نداشت.

سرهنگ رضایی افزود: تنها راه حل رفع این مشکل در محدوده شمال اصفهان افتتاح رینگ چهارم ترافیکی اصفهان است که در آن صورت تردد خودروهای سنگین ساماندهی و تفکیک می شود.

وی از رانندگان خودروهای سنگین درخواست کرد که ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حین تردد در محدوده شمال اصفهان توجه لازم داشته باشند.

بنا به اعلام استاندار اصفهان، رینگ چهارم ترافیکی اصفهان با هدف کاهش اثرات ترافیک، توزیع ترافیک ورودی قبل از رسیدن به محدوده شهری، حذف ترافیک بین شهری از داخل شهر و تامین ترافیک ایمن، راحت، سریع و ارزان در کلانشهر اصفهان به زودی اجرا می شود.
این طرح 78 کیلومتر است که برای آن 40 تقاطع هم سطح پیش بینی شده است که 45 کیلومتر آن در شهر اصفهان و 33 کیلومتر در پنج شهر دولت آباد، خورزوق، خمینی شهر، دُرچه و شهر ابریشم قرار گرفته است .

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.