سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از افتتاح هفت پروژه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در استان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مسعود شریفی با تبریک ایام دهه فجر، گفت: در دهه فجر امسال هفت پروژه در سطح استان درحوزه راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: عمده این پروژه‌ها مربوط به شهرستان اسلام آبادغرب است که شامل افتتاح دهکده فنی و حرفه‌ای با اعتبار سه میلیارد و 20 میلیون تومان، افتتاح کتابخانه مرکزی با اعتبار سه میلیارد و 600 میلیون تومان و افتتاح ساختمان کتابخانه روستای "شیان" از توابع این شهرستان با اعتبار 420 میلیون تومان است.

شریفی افزود: محوطه سازی یادمان شهدای "بازی دراز" شهرستان سرپل ذهاب با اعتبار سه میلیارد و 241 میلیون تومان و افتتاح ساختمان کتابخانه شهید "عسگری" کرمانشاه با اعتبار 385 میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی است که در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در این دهه همچنین فاز دوم قطعه هفت بزرگراه کربلا بطول سه کیلومتر در محور کرند-سرپل ذهاب با اعتبار سه میلیارد و 540 میلیون تومان و نیز باند دوم قطعه ششم بزرگراه کربلا بطول دو کیلومتر در محور کمربندی سرپل ذهاب با اعتبار دو میلیارد و 240 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه افزود: در مجموع برای این هفت پروژه اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.