معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تلاش می‌کنیم مراکز سیار عرضه محصولات کانون را به منظور دسترسی تمام کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها به این تولیدات فرهنگی اضافه کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛فریدون واحدی در آئین بهره‌برداری از فروشگاه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت:بهترین جا برای ‏سرمایه‌گذاری فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ‏است چرا که کانون به عنوان نهاد حاکمیتی خانه امید بچه‌ها و ‏مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه نگاه کانون به حوزه مراکز عرضه محصولات یک نگاه فرهنگی است، گفت: سیاست کانون توسعه همه‌جانبه و در همه عرصه‌هاست وتلاش می‌کنیم مراکز سیار عرضه محصولات کانون را به منظور دسترسی تمام کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها به این تولیدات فرهنگی اضافه کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز ایجاد مراکز عرضه محصولات فرهنگی کانون را گامی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی دانست و تصریح کرد: فروشگاه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان و به ویژهدر شهرستانهای مرزی استان در حال افزایش است و در سال آینده تجهیزات و محصولات متنوع‌تری در این مراکز ارائه خواهد شد.

هاجر جمادیه افزود:عروسکهای ملی دارا و سارا، کتاب کودکان و نوجوانان، انواع جورچین و سازه‌های فکری، لوازم التحریر و دفترهای طرحدار با طرح ایرانی- اسلامی با قیمت مناسب در این فروشگاه برای ارائه به کودکان و نوجوانان قرار گرفته است و خانواده‌ها نیز به همراه فرزنداناز این فروشگاهها استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.