اصفهان؛

آسمان ایران امن‌ترین آسمان دنیاست

صنعت هوانوردی ایران بیش از 80 سال عمر دارد ولی این آسمان از سال 93 امن‌ترین آسمان دنیا می‌شود، این قدرت مردم ماست که تفنگداران دریایی با خفت دستگیر می‌شوند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) دیشب در یادواره جانباز شهید عباسعلی باباخانی که در حسینیه ارشاد علیا نطنز برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک از رخدادها و وقایع شیرینی است که هیچ‌گاه از یاد و خاطره مردم ایران پاک نخواهد شد چراکه این انقلاب برگرفته از متن و بطن مردم بوده و با همت مردمی و رهبری امام راحل به پیروزی رسیده است.

سرتیپ فرزاد اسماعیلی با بیان اینکه در این راه دشمن با تحمیل جنگ، ترور و فتنه قصد تخریب انقلاب را داشته، افزود: ایران هیچ‌گاه راه کشورهای مرتجع را ادامه نمی‌دهد بلکه خودش الگوی مبارزه با استکبار و استعمار است و به کشورهای منطقه پیشنهاد می‌کنیم وابستگی خود را به غربی‌ها کاهش دهند چراکه مطمئن باشند در آینده‌ای نزدیک نیز در تور نقشه‌ها و توطئه‌های غربی‌ها گرفتار خواهند شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: برپایی یادواره شهدا و قدردانی از مقام شامخ این عزیزان را فرصتی برای پاسداشت جان‌فشانی‌ها و رشادت‌ها این عزیزان است و جوانان ما در این مراسم‌ها درک می‌کنند که برای انقلاب اسلامی هزینه‌های فراوانی داده شد و چون مردم در متن کار قرار داشتند و این‌گونه مراسم‌ها بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس است.

وی تأکید کرد: صنعت هوانوردی ایران بیش از 80 سال عمر دارد ولی این آسمان از سال 93 امن‌ترین آسمان دنیا می‌شود، این قدرت مردم ماست که تفنگداران دریایی با خفت دستگیر می‌شوند و هواپیمای آمریکایی وقتی قصد جسارت پیدا می‌کند با واکنش قاطع جوانان ایرانی روبرو می‌شود.

اسماعیلی گفت: اگر دشمن قصد جسارت داشته باشد با قاطعیت اعلام می‌کنیم که با اتکا به خانواده شهدا و ایثارگران با دشمن هیچ‌گونه مماشاتی نداریم و فقط منتظر فرمان ولی‌فقیه هستیم که دشمن را سر جای خود می‌نشانیم، امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در 3700 نقطه ایران اسلامی فرزندان این مرزوبوم از نیروهای مسلح در حفظ و حراست از میهن اسلامی در حال مأموریت هستند.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر دشمن، افزود: مهم‌ترین و قوی‌ترین گزینه ما مردم هستند و این ملت آن‌قدر قداست دارد که هرگز با دشمن صلح و سازگاری نمی‌کند، دشمن بداند نسل سومی‌ها و چهارمی‌ها با دعای جانبازان و خانواده شهدا امروز آماده‌تر و شعله‌ور‌تر از 8 سال دفاع مقدس آماده دفاع از کیان ایران اسلامی هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با انتقاد از کسانی که از دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی بدشان می‌آید، تصریح کرد: کاری به اینکه در عرصه سیاست چه می‌گذرد نداریم بلکه به دل بزرگ خانواده شهدا، نگاه ولی‌فقیه و رنجی که جانبازان کشیده‌اند نگاه می‌کنیم و هرگز با دشمن مماشات نخواهیم کرد.

وی خطاب به نسلی که امام را ندیده و در زمان جنگ نبودند، گفت: در عرصه فرهنگی و اقتصادی که خاک‌ریز ندارد و دشمن می‌خواهد فرهنگ خود را به‌جای فرهنگ مقاومت و خوداتکایی مردم جایگزین کند باشند تا اسیر خطرات احتمالی و بالای آن نشوند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.