مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی بارش های فراوان برای هفته جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: از نیمه هفته آینده سامانه بارشی وارد استان می شود که تمامی نقاط استان را تحت تاثیر قرار می دهد و پیش بینی می شود تا پایان هفته شاهد بارش رحمت الهی در خوزستان باشیم.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته برخی نقاط در خوزستان شاهد بارش باران خفیف بودند که بیش ترین میزان بارش در منطقه رادار اهواز با 1 میلیمتر گزارش شده است.

بهادری اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته امیدیه با 23.7 درجه سانتیگراد و دهدز با 4 درجه سانتیگراد به ترتیب بیش ترین و کم ترین میزان دما را در خوزستان داشتند.

مدیر کل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: حداکثر دمای هوای اهواز در این مدت به 24 درجه سانتیگراد و کم ترین دمای به 12 درجه سانتیگراد بود.

اداره کل هواشناسی استان خوزستان بروز پدیده گرد و غبار را برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در اهواز پیش بینی کرده بود که به گفته مدیر کل هواشناسی استان خوزستان به دلیل شدید نبودن وزش باد، رطوبت و بارش خفیف باران در برخی نقاط خوزستان به ویژه مناطق جنوبی پدیده گرد و غبار خفیفی پنجشنبه در اهواز رخ داد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.