قوچان نژاد: باور نمی کردم روزی مارادونا برای دیدن بازی من بیاید

ستاره ایرانی تیم فوتبال هیرنفین هلند در گفتگو با یک مجله هلندی گفت هرگز تصور نمی کرده است روزی در برابر دیدگان ماردونا بازی کند.

ساکر نیوز هلند در گزارشی نوشت، رضا قوچان نژاد با به ثمر رساندن 12 گل در لیگ هلند فصل خوبی را سپری می کند و مهاجمان موثرهیرنفین اغلب در ازای پول خوبی فروخته می شوند،اما این بازیکن ایرانی قصد رفتن به تیم دیگری را ندارد. 

قوچان نژاد در گفتگو با مجله هلدن درباره اخبار رسانه ها مبنی بر پیشنهاداتش از تیم های مطرح فوتبال هلند گفت: من الان به این موضوع فکر نمی کنم . در هیرنفین هستم و از این موضوع نیز خیلی خوشحالم . نمی خواهم به آژاکس،پی اس وی ، فاینورد یا یک تیم وب خارجی بروم .
اگر عملکرد خوبی داشته باشید، پاداش ها هم به سوی شما سراریز خواهد شد.به دوران کاری من نگاه کنید. من هر جا رفتم چالشی را انتخاب کرده ام بنابر این از هر بازی لذت می برم و اساسا کل زندگی من یک چالش بزرگ بوده است.

مهاجم ایرانی هیرنفین می گوید چالش هایش فوق العاده بوده است و دوران خوبی را در فوتبال داشته است. 
او درباره این موضوع گفت: در جام جهانی برزیل  ما مقابل آرژانتین بازی کردیم. در طول بازی اسکوربورد ورزشگاه بارها تصویر مارادونا را نشان داد و هر زمان که تماشاگران حریف برای گل نیم خیز می شدند اسکوربورد واکنش مارادونا را نشان می داد. اگر  شما در 15 سالگی به من می گفتید که قرار است روزی مارادونا بیاید  و بازی من را از نزدیک تماشا کند ،هرگز باور نمی کردم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۲۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
مطمئنی برای بازی تو ا.مده بود .
آخرین اخبار