سخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: سامانه 4060 جلوی بسیاری از هزینه‌ها را می‌گیرد و دسترسی دانشجویان به وضعیت تحصیلیی‌شان را آسان‌تر می‌کند.

محمد محسن صدر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مزیت سامانه 4060 در دانشگاه پیام نور اظهار داشت: سامانه 4060 برای خدمات دهی مختلف آموزشی و اداری به دانشجویان، کارکنان و پژوهشگران راه‌اندازی شده است که در آن هزینه‌های محتلف مالی را به طور چمشگیری کاهش می‌دهد.

وی بیان کرد: این سامانه علاوه بر کاهش چندین میلیارد تومانی هزینه‌های اطلاع‌رسانی سبب شده بسیاری از بودجه در نظر گرفته شده دانشگاه پیام نور صرف مسائل فرهنگی، پژوهشی و علمی شود و این سامانه به نوعی شعار سال اقتصاد مقاومتی را جامه عمل پوشانده است.

صدر ادامه داد: دانشجویان می‌توانند از طریق سامانه 4060 از آخرین وضعیت درسی و زمان‌بندی کلاس‌های خود و همچنین انتخاب واحد اوایل ترم مطلع شوند و این می‌تواند به نوعی از اتلاف وقت آنها جلوگیری کند.

وی یادآور شد: سامانه 4060 شامل حال بسیاری از دانشجویان در سراسر کشور می شود به طوری که از آن می‌توان برای آمارگیری دانشجویی و حتی برای مسائل مختلف اجتماعی و فرهنگی استفاده کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۴ دی ۱۳۹۶
انشالله مشکلات به خوبی رفع بشه
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۲:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
خواهش می کنم
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۷:۳۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
واقعا دزدی تو روز روشن ندیده بودیم هر کدی رو میفرستم ارسال پیامک های چرت و مزخرف این سامانه تمومی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
با هدف دزدی از شارژ دانشجوی بدبخت _ اصلا ً هرچی off میفرستی غیر فعال نمیشه
آخرین اخبار