رییس دانشگاه پیام نور در مراسم افتتاح همزمان 72 پروژه عمرانی از اجرای طرح‌های نیمه تمام این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر رستمی ابوسعیدی رییس دانشگاه پیام نور عصر امروز در مراسم  افتتاح همزمان ۷۲ پروژه عمرانی و افتتاح دو نمایندگی خارج از کشور و سامانه یادگیری ims در دانشگاه پیام نور اظهار داشت:بیش از ۸۷۰۰۰ متر مربع از طرح‌های نیمه تمام در قالب ۷۲ طرح عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان امروز رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه پیام نور در یک سال گذشته، اظهار کرد: در سال‌های گذشته میزان کل بند «و» دانشگاه و کل حقوق و دستمزد اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور 1 میلیارد ریال بود که 50 میلیارد ریال در برنامه مجلس به آن اضافه شد و مبالغ دیگری نیز قبل از این اضافه شد و جمعا در حال حاضر 295 میلیارد ریال بودجه بند «و» دانشگاه است.

رییس دانشگاه پیام نور گفت: حقوق کارکنان  دانشگاه پیام نور به میزان ۲۹۵ میلیارد تومان افزایش است و در این راستا ۷۲ طرح امروز رونمایی می شود.

رستمی ادامه داد: از محل درآمدهای غیر شهریه این دانشگاه ۳۰ میلیارد تومان و از محل صرفه‌‌جویی مالی ۷۰ میلیارد تومان انجام شده و این طرح‌ها و پروژه‌های دانشگاهی با این مبالغ راه اندازی شده است.

وی عنوان کرد: بیش از ۴۵۰۰ عنوان محتوای درسی به صورت تصویری تهیه کرده و امروز ۱۳۲ رشته محل الکترونیک در مقاطع نیمه حضوری و حضوری انجام شده است.

رستمی تاکید کرد: حضور ۳۰۰ نفر از اعضای هیات علمی پیمانی مشروط کارهای شان در حال انجام است که من امیدوارم که با تمدید مهلت شش ماهه بتوانند مدارک تخصصی خود را تکمیل نموده و تا قبل از پایان سال به عضویت پیمانی در بیایند.

وی گفت: شبکه گروهی شابنا به شبکه مرکزی وصل شده و دانشنامه‌های این دانشگاه از رشد ۳۰ درصدی برخوردار است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار