مدیر کل مددکاری و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جایگاه مردم برای احقاق حقشان حضور در راهپیمایی 22 بهمن است تا دشمن پی به اتحاد و قدرت این ملت ببرد.

جایگاه مردم برای احقاق حقوقشان شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است
حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد مدیر کل مددکاری و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جواناظهار کرد:حق شناسی، حق خواهی وحق طلبی از جمله آرمان های امام راحل بود و هر زمان مردم برای احقاق حقشان ایستاده و تلاش کردند، نتیجه گرفته و پیروز شدند و این درست همان کاری بود که حضرت امام(ره) انجام دادند.

 وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی مجموعه ای از آرمان ها است که در بین مردم در طول زمان و مکان تغییر نکرده و ثابت است حتی اگر شرایط و موقعیت ها تغییر یابد.

حجت الاسلام کاویانی راد در خصوص اعتقاد امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه مردم به جای اینکه معطل سیاست مداران و مسولان باشند، خودشان برای اعاده حق وارد صحنه شوند و حقشان را مطالبه کنند، عنوان کرد:جایگاه مردم برای احقاق حقشان حضور در راهپیمایی 22 بهمن است تا دشمن پی به اتحاد و قدرت این ملت ببرد.

مدیر کل مددکاری و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: طبق وصیت نامه امام خمینی(ره)، حق طلبی مطالبه ای عمومی است و اگر می خواهیم دوام بیاوریم باید پای چهارچوب و آرمان هایمان ایستادگی کنیم. 


انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار